sobota, 21 grudnia 2013

Nie masz jeszcze pomysłu na śledzia?


















Smacznego!:)


25 komentarzy:

  1. Można powiedzieć, że mi z nieba spadłaś! Spadająca Konwalia :))
    Zaraz się wczytam i zrobię jednego z tym pysznych śledzików. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszę się i mam nadzieję, że będą smakowały:)

      Usuń
  2. Pysznie!
    U mnie śledzie już zrobione,ale miło popatrzeć na Twoje śledziowe wyczyny.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. U mnie w tym roku jedne będą według Artura;)
      Nabierają smaku już od dwóch dni:)

      Usuń
  3. u mnie już zrobione, ale fajna inspiracja:)

    OdpowiedzUsuń
  4. zrobię sobie miesiąc śledziowy i wypróbuję wszystkie te śledzie:-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To jest bardzo dobry pomysł!
      Jest jeszcze tyle przepisów, które trzeba wypróbować:)

      Usuń
  5. Podoba mi się ta Twoja rybia miseczka. :)
    No i jaki piękny nagłówek! :)))) Jak go przycięłaś do takich wymiarów i jest taka dobra jakość?! :PPP

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. :))
      Pozazdrościłam Tobie nowego nagłówka i też sobie zrobiłam, a co;)
      A przycięłam jak zwykle, nie mam teraz czasu na eksperymenty:)

      Usuń
  6. Jako śledziożerca powiem, zarąbiste te Twoje propozycje. Już mam śledzie, ale z pewnością wrócę do nich już wkrótce:-) Przetestuję wszystkie, tego bądź pewna:-) A nagłówek, fakt - piękny:-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja muszę koniecznie te Twoje brzoskwiniowe zrobić,
      intrygują mnie niesamowicie:)
      Dziękuję!

      Usuń
  7. Śledziowe królestwo smaku! A konwaliowy nagłówek zachwyca! Buziaki!

    OdpowiedzUsuń
  8. świetne to łyżeczkowe zdjęcie!

    OdpowiedzUsuń
  9. Jak zwykle powaliłas mnie zdjęciami, że nie wspomnę o bogatej propozycji, zapisuję wszystkie,bo bardzo oryginalne.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bożenko, dziękuję i mam nadzieję, że któryś z przepisów przypadnie Ci do gustu:)
      Pozdrowienia przesyłam!

      Usuń
  10. Istne sledziowe szalenstwo!!! Widze, ze wszystko w temacie sledzia jeszcze przede mna :D

    OdpowiedzUsuń
  11. Jak sadzisz czy te przepisy na sledzie wyjda z matiasami? Jesli tak, to prosze o rade: nie wiem czy je moczyc czy nie, a jesli tak to jak (w mleku, czy w wodzie i jak dlugo). Kupuje matiasy swieze (no sensu po obrobce matiasowej), nie paczkowane, nie w zalewie, holenderskie albo niemieckie (na polnocy Niemiec mieszkam, wiec dostep latwy...). Dzieki i pozdrawiam serdecznie. Aga

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Szczęściara! :) Tak, na pewno wyjdą. Ja kupuję matiasy mrożone i po rozmrożeniu tylko je płuczę, tak długo aż woda przestanie być mętna, nie moczę ich. Pozdrawiam i życzę smacznego! Magda

      Usuń
  12. Dzieki za odpowiedz, tak zrobie! Oj juz sie nie moge doczekac jak beda smakowac! A w przypadku matiasow to szczesciara na 100%, ale za to ile tu roznych naszych produktow brakuje... A tragedia prawdziwa jest z makami do pieczenia chleba i bulek :-( Dzieki raz jeszcze i Wesolych Swiat! Aga

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nigdzie nie jest idealnie. ;)
      Mam nadzieję, że śledzie będą smakować. :)
      Wesołych i spokojnych Świąt!

      Usuń