sobota, 28 grudnia 2013

Gościnnie u Gosi i kilka sylwestrowych propozycji


Wciąż świętuję.
Chodzę w piżamie do południa.
Gapię się na śpiące koty.
Cieszę się pełną lodówką.
Odpoczywam od gotowania.
Unikam telewizji i komputera.
Pochłaniam kolejne książki.
Przyjmuję gości i składam wizyty.
Dziś jestem u Gosi :)
Rozmawiamy o książkach.
Jeżeli lubicie o nich czytać,
zajrzyjcie koniecznie na Czytelniczy.
Zanim jednak to zrobicie, 
zaparzcie sobie dużą porcję kawy lub herbaty
i rozsiądźcie się wygodnie w ulubionym fotelu.
Biorąc pod uwagę treści tam zawarte,
wizyta może zająć Wam dłuższą chwilę;)
Zostawiam Was z lekturą 
oraz kilkoma propozycjami na sylwestrowe przyjęcie.
Do zobaczenia w przyszłym roku!

































Spełnienia marzeń w Nowym Roku!
Wielu inspiracji, odkrywania kolejnych pasji
i wytrwałości w dążeniu do celu :)



55 komentarzy:

  1. Piękne propozycje, szczególnie zaciekawiła mnie ta czytelnicza oraz sałatka z plastrami pomarańczy ... Dziękuję za życzenia i wzajemnie !

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję!:)
      Pomarańcze teraz właśnie są najsmaczniejsze,
      więc gorąco polecam:)

      Usuń
  2. Sałatki wspaniałe, pewnie którąś wybiorę na wieczór sylwestrowy.
    Szczęśliwego Nowego Roku życzę!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Basiu będzie mi miło:)
      Ja całe święta zajadam kapustę z grzybami
      ugotowaną z Twojej kapusty kiszonej.
      Pycha!
      Muszę o tym w końcu napisać;)
      Szczęśliwego!:)

      Usuń
  3. Lubię twoje dni, ja też się ostatnio trochę lenię, z tym, że na dworzu, bo nie mogę usiedzieć na miejscu.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A jak ja je lubię!;)
      Kilka dni lenistwa jeszcze nikomu nie zaszkodziło;))
      Miłych leniwych dni Marto!;))

      Usuń
  4. Dobrze napisałam, że u Ciebie na głodniaka to nie można ;) Całe szczęście jestem po obiedzie ;)
    Mój wzrok szczególnie przykuła tarta z sardynkami.

    Dziękuję za udział w cyklu. Wszystkiego dobrego.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Gosiu, tarta z sardynkami jest pyszna,
      choć niektórych może zrazić przepis autorstwa M. Gessler;)
      Ja gorąco polecam:)
      Ciepłe pozdrowienia przesyłam!

      Usuń
  5. Magdo wspaniałe propozycje:-). Wspaniałego Nowego Roku:-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Samych wspaniałości w Nowym Roku Olimpio!:)
      Dziękuję!

      Usuń
  6. A ja dopiero dziś zaczynam się lenić. Święta mnie trochę zmęczyły. Dziś już za mną WO przeczytane od deski do deski i na tym nie koniec. ;)
    Twoją Gennaro robię na Sylwestra. :)
    Twój dzień u Gosi przeczytany jednym tchem! :)))

    Uściski dla Was i miziadła dla kotów. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja w tym roku się nie dałam;)
      Święta spędziłam na zupełnym luzie:)
      Ciekawe co ja zrobię na Sylwestra?;)))
      Z niecierpliwością czekam na...tajemnica, to nie powiem głośno:P
      Dziękujemy, ściskamy Cię mocno i Helunię w nos całujemy:*

      Usuń
    2. I bardzo dobrze! Święta na luzie to jest to. :) Myślę też, że to więcej radości. :)
      :D jak się doczekasz to zobaczysz kilka wspólnych punktów. :D
      My również dziękujemy. ;) :*

      Usuń
    3. O wiele więcej radości, bo święta to nie perfekcyjnie upieczone makowce,
      tylko ludzie, z którymi miło posiedzieć przy stole:)
      No i koty oczywiście, choć niekoniecznie przy stole;))
      Wspólne punkty powiadasz...czy to dla mnie zaskoczenie?;)

      Usuń
    4. Chyba coś przespałam, bo nie rozumiem tych wspólnych punktów i tajemnicy hihihi
      Buziaki!

      Usuń
    5. Tajemnica, a właściwie sekret, już niedługo wyjdą na jaw,
      a te punkty wspólne...cóż...mogę tylko przypuszczać,
      ale też są dla mnie niewiadomą;))

      Usuń
    6. no to czekam, choć to nie jest moja mocna strona, zawsze jestem niecierpliwa :)

      Usuń
    7. Masz rację, to ludzie, a nie perfekcyjne jedzenie. :)
      Tylko by zasiąść coś trzeba przygotować, a że to zawsze u nas... sama rozumiesz. ;)

      Nic nie powiem o wspólnych punktach. :D
      Kilka dni i wszystko będzie jasne. :)))

      Usuń
    8. Najgorsze są takie niedomówienia, a mnie ciekawość zżera...Ja dopiero dzisiaj zasiadłam do kompa...Mam nadzieję, że mi minie ten odrzut;-)
      Madziu, propozycje wspaniałe:-) Buziaki:-))

      Usuń
    9. Popatrz Alutko jakie to niecierpliwe istoty z tych naszych koleżanek;))

      Usuń
  7. Piękne życzenia, biorę je sobie. Tobie Magdo również życzę wielu pomysłów, chęci i siły do ich realizacji.
    Tarta z sardynkami bardzo mnie kusi!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To ja jeszcze coś dodam specjalnie dla Ciebie:)
      Zadowolenia z siebie i wiary w słuszność wszelkich poczynań,
      nawet jeżeli czasami wydają się zupełnie beznadziejne.
      Nie przestawaj kierować się sercem, bo to Twój najlepszy drogowskaz.
      Przede wszystkim jednak, żeby nigdy nie zabrakło Ci siły!
      Tartę zrób koniecznie, dla mnie to wyjątkowe danie:)

      Usuń
  8. uwielbiam Twoje zdjęcia!
    dziękuję za piękne życzenia i wzajemnie!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Olu dziękuję!:)
      Wszystkiego dobrego dla Ciebie i Twoich bliskich,
      szczególnie dla najmłodszego pokolenia;)

      Usuń
  9. Cały dzień w piżamie!!!
    Proszę nie skracać rzeczywistości poświątecznej :)....... jest taka sympatyczna.
    Pomocnik Kuchenny

    OdpowiedzUsuń
  10. Najlepszego dla Was! Spokojnego roku :)
    O książkach czytałam z samiutkiego rana, ja się lenię od wczoraj :)
    Buziaków sto!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kamila się leni i nie piecze pierniczków?
      NIE UWIERZĘ, JAK NIE ZOBACZĘ;))
      Buziaki odwzajemniamy!!!:)

      Usuń
    2. Limit pierniczków na ten rok został zdecydowanie wyczerpany :)))

      Usuń
    3. Ale na ciasteczka chyba jeszcze nie, co?;))

      Usuń
  11. Jakże pięknie i kolorowo - można dostać noworocznego oczopląsu :-). Najmocniej korcą: sardynkowa tarta i sałatka z pomarańczami...
    Wszystkiego dobrego poświątecznie-przednoworocznie Ci życzę! :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Noworoczny oczopląs mile widziany;)
      Wszystkiego dobrego Droczilko!:)

      Usuń
  12. AA, no i oczywiście dla Was najpiękniejsze życzenia w Nowym Roku - czego tylko sobie wymarzycie niech się spełni:-)

    OdpowiedzUsuń
  13. Oczy same się śmieją do jedzenia, jeśli Pani pozwoli zagoszczę na dłużej.
    pozdrawiam
    aśka

    OdpowiedzUsuń
  14. Pierożki z ciasta filo i małże w białym winie podkradamy magicznie na naszą sylwestrową imprezę :)

    Duuuużo szczęścia i pomyślności wszelakiej w Nowym Roku Ci życzę. Miech marzenia się spełniają. Niech Ci się darzy !

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Podkradajcie, ja nie patrzę;)

      Dziękuję!
      Niech nam wszystkim spełnią się marzenia:)

      Usuń
  15. Ależ bogactwo propozycji, a wszystkie piękne i smaczne!
    A co do ciasta filo, przymierzam się by je wreszcie kupić i poszaleć, a moze skorzystam z Twojej propozycji :)
    Pozdrawiam serdecznie i do siego Roku !

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Smacznego szaleństwa z ciastem filo!
      Szczęśliwego Nowego Roku!:)

      Usuń
  16. Magda, niech Ci się szczęśi!
    Wychodzę wieczorem,ale chętnie bym Ci podkradła co nieco z Twoich propozycji.

    OdpowiedzUsuń
  17. Szczęśliwego Nowego Roku, dzieki za świetne propozycje, do wykorzystania po nowym roku, jeść trzeba przez 365 dni. Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bożenko, bardzo słuszna uwaga;)
      Wszystkiego dobrego w Nowym Roku!

      Usuń
  18. Świetne zestawienie, przyda się też na karnawał :-) Szczęśliwego i pysznego Nowego Roku życzę :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Niech będzie wyjątkowo smaczny i szczęśliwy!
      Dziękuję:)

      Usuń
  19. Ale piękne zestawienie, najbardziej podoba mi się fasolowo-paprykowy mus... Trochę musiałabym ją dopasować, ale z pewnością wypróbuję. W nowym roku wielu cudownych pomysłów kulinarnych i szczęśliwych chwil :-)

    OdpowiedzUsuń
  20. I ja Tobie Madziu też samych dobrych smaków w nowym roku. Zwłaszcza tych z dawnych lat (-:

    OdpowiedzUsuń
  21. Przez to świąteczne rozleniwienie przegapiłam taki smaczny post. Nie wiem na czym zatrzymać wzrok, wszystko wygląda przepysznie...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Przecież nie przegapiłaś:)
      Ja też nieco rozleniwiona jestem tym świątecznym czasem;)
      Dziękuję!

      Usuń